Vi søker Prosjektassistent til vårt kundesenter

Cognito er et teknologisk drevet marketingbyrå. Vi leverer tjenester knyttet til Dialog og CRM, Performance Marketing og E-commerce. Våre oppdragsgivere har et bevisst forhold til outsourcing. Derfor fungerer vi som «markedsavdelingens forlengede arm» – på prosjekt-/kampanjebasis eller som del av en helhetlig strategi.

Cognito’s kundesenter behandler respons for våre kunder. Vi gjennomfører oppgaver i alle kanaler, postale henvendelser, inngående og utgående e-poster, inngående og utegående telefon, samt kommunikasjon i digitale kanaler.

Arbeidsoppgaver på vårt kundesenter:

  • Kundedialog og kontorstøtte.
  • Håndtering av returpost.
  • Oppdatering i ulike CRM systemer
  • Sikre datakvalitet, berike data, respons-/ordrehåndtering, print, pakking og fulfillment.
  • Skriftlige henvendelser og digital kommunikasjon, som håndtering av epost, kjøpshjelp, overvåke og besvare henvendelser i sosiale medier mm.
  • Inngående og utgående telefoner for support, ordremottak, kundeservice med oppfølging.
  • Lager og logistikk for varer og markedsmateriell.
  • Andre interne oppgaver etter behov.

Service og høflighet må ligge naturlig for deg. Du må også ha evne til å løse problemer for kundene, innenfor de retningslinjene som er satt. Har du en god og vennlig telefonstemme, er det et pluss. Kjennskap til Excel er en fordel, men ikke et krav.

Vi ønsker at du er:

  • Nøyaktig
  • Strukturert
  • Proaktiv
  • Selvstendig og tar ansvar
  • Serviceinnstilt
  • Har god muntlig og skriftlig formuleringsevne

Slik søker du
Send e-post med søknad og CV til: wenche.leithe@cognito.no

Ønsker du mer informasjon ta kontakt med Wenche Leithe på telefon 991 06 100
Søknadsfrist 20. januar 2022