Workshop med Agillic + Cognito

Optimal organisering for suksess­full personal­isering

Hva skal til for å skape gode personlige kunde­opplevelser?

Bruker du for mange «hatter» i markeds­føringen? Har du de riktige «hattene» i din organisasjon? Låner du av og til «hatter» fra byråer? Da er du ikke alene. Få orden på hatte-forvirringen på vårt workshop-seminar.

Gjennom workshop-seminaret går vi gjennom følgende emner:

  • Optimal organisering for å skape vellykket personal­isering
  • Velg riktig oppgave til rett rolle
  • Hvordan finne riktig bemanning – internt og eksternt
  • Inspirasjon til riktige tiltak
  • Verktøy for kartlegging av behov

Basert på rammeverket i boken ‘Hello $Firstname’, vil markeds­føringsekspert og forfatter Rasmus Houlind vise deg hva som skal til for å skape en personlig og sammen­hengende kunde­opplevelse.

Rasmus Houlind

Forfatter og markedsførings­ekspert, Rasmus Houlind

Avhengig av din bedrifts modenhet og dine ambisjoner for kunde­opplevelsen, vil vi skissere kompetanse­behovene nå og i fremtiden. Hvilke «hatter» må du alltid ha internt, og hvilke trenger du bare for en kortere periode?

Vi presenterer også kundecaset Dugnadshelt, der emnene i seminaret er tatt ut i praksis. Dugnadshelt er en digital dugnads­plattform for idrettslag, og skal motarbeide idretts­fattigdom i Norge.

Bli med oss på en inspirerende morgen med nyttig lærdom, praktiske øvelser og spennende kundecase.

Info og påmelding

Sted: Nationaltheatret Konferansesenter, Haakon VIIs gate 9

Dato og tid: Tirsdag 27. februar kl. 09:00 – 11:30 og deretter serveres lunsj med god mulighet til mingling.

Seminaret er gratis

NB: Påmeldingen er bindende og antall plasser er begrenset

Pål Brun Haugen

Har du noen spørsmål kan du kontakte:

Pål Brun Haugen
Telefon: (+47) 99 10 71 00
E-post: pbh@cognito.no

Har du noen spørsmål kan du kontakte:

Pål Brun Haugen
Telefon: (+47) 99 10 71 00
E-post: pbh@cognito.no

Påmelding

Ved påmelding aksepterer du at Agillic og Cognito kan kontakte deg. Samtykket kan til enhver tid trekkes tilbake.