Hva skjer når en italiensk CEO for en italiensk Marketing Automation-plattform møter oss, en potensiell strategisk partner for deres produkt? Amore a prima vista.
Selvinnsikt siden 2002
Allerede da vi startet opp i april 2002, ble vår forretningsmodell basert på å bygge gode partnernettverk. Kravene til leveranser for å drive god CRM og gode kundereiser, er så sammensatt at man umulig kan være best i klassen på alt innen teknologi, kreativitet, produksjon og organisasjon.
Vi erkjenner utfordringene rundt å bygge all spisskompetanse internt og allierer oss derfor med partnere som er best i klassen på nærliggende områder til vår kjernekompetanse.
MailUp gir oss et godt verktøy og upåklagelig spisskompetanse innen SMS- og e-postmarkedsføring.
Tilgjengelig og velintegrert
Vi representerer flere systemalternativer, men det siste året har vi rett og slett blitt forelsket.
MailUp viser at du ikke trenger investere i dyre dommer for å sette opp effektiv marketing automation, gode kundereiser eller god CRM. En skybasert og avansert løsning, integrasjoner mot andre bransjeledende verktøy og et intuitivt brukergrensesnitt er en av mange avgjørende grunner til å velge MailUp.
Mer enn 11 000 bedrifter har valgt MailUp til å automatisere deres kundedialog. Og rapporteringsmulighetene er like nyttige som de er visuelt tiltalende.
Vi er unge, men ikke uerfarne
Vi har over 16 års fartstid i bransjen, en erfaring som veier tungt i MailUp sitt valg av strategisk partner i norden. Vi har allerede flere kunder godt i gang på plattformen og CEO Cinzia Tavernini har vist oss at de mener alvor.
Cognito er unge, sjarmerende, dyktige og ellers alt vi ser etter i en partner som skal representere oss i sitt marked.
– Cinzia Tavernini, CEO (Nordic)
Senest inn var Coop, med alle sine bedriftskortkunder – og i skrivende stund implementerer vi Moccamaster sin nordiske CRM-satsing på MailUp-plattformen. Med støtte via MailUp professional services går disse etableringene alla grande. :-)
GDPR
Når du, som norsk CRM-aktør i 2018, skal bestemme deg for en ny partner innen system er det klart at GDPR blir tema. Det at MailUp hadde alt på stell allerede 12 måneder før vi i det hele tatt snakket sammen, sjarmerte oss i senk.
Europa og resten av verden blir å regne som ulike planeter når det kommer til databehandling, etter innføringen av nytt regelverk – derfor er det ufattelig godt for oss å ha en europeisk partner på systemsiden.