Akkurat som før, bare friskere. Og med noen nye godbiter.
Inntil nylig gikk vi under navnet Bording Cognito. Vårt morselskap F.E. Bording endrer i disse dager navn til Bording Group og har store ambisjoner for døtrene sine. Med det følger muligheten til å vise frem vår helt egen, unike identitet og vi heter nå, Cognito.
Dette er nytt
Vi erfarer at det er er spesielt to ting vi blir utfordret på i større og større grad. Det første er innhold. Innhold som også kalles content, kan være alt fra tekst og bilder til illustrasjoner, video og animasjoner. Innhold har som hensikt å påvirke kunder til å agere. Innholdsproduksjon er ett av de nye beina vi skal stå på.
Det andre nye beinet er kundereiser. Automatiserte kundeopplevelser har som hensikt å gi kunden tilpasset kommunikasjon som sikrer at kunden føler seg ivaretatt. En god kundereise skal gi opplevelser som viser at man skjønner hvilke behov kunden har. Har du booket en flybillett til New York, oppleves det som relevant å informere om at du ikke har bestilt mat, eller sete. Kunden vil oppleve denne type kommunikasjon som en vennlig påminnelse, og ikke pushy salg.
For å komme oss i riktig retning, og for å markere ny kurs, har vi tatt et par grep:
- Vi har utviklet en helt ny profil med ny logo, nye skrifter, farger, ordlyd og bildebruk. Som gjeng er vi både morsomme og uhøytidelige og samtidig råflinke på det vi driver med. Slik ønsker vi også å fremstå.
- Nettsiden får en sjau, med mål om å vise tydeligere hvem vi er, hva vi gjør og hva vi har gjort.
- Fire smarte, raffinerte og dyktige damer er hentet inn på laget for å sikre at vi henger med. Si hei til Cecilie Grodås, Margareth Høst, Terese Bjørseth og Tine Hauglund.
- Erik har tatt dronelappen.
Kjerneverdiene består
I Cognito har vi alltid vært opptatt av service, empati og grundighet – det holder vi uendret. Våre kunder sier de er minst like tilfreds med hvordan vi leverer som hva vi leverer. Vi lytter, vi utfordrer og vi finpusser helt til alle parter med stolthet tar eierskap i leveransen. Noe vi er helt sikre på at sluttbrukeren merker, både i underbevissthet og i adferd.
I tillegg skal vi – som før – levere solide kampanjer og systemer som gjør våre kunders kunder fornøyde. Nå gleder vi oss til alle reisene vi skal på med våre kunder.
Lyst til å nå nye høyder?
Det vil vi også. La oss ta en prat, eller et møte, for å finne ut hvordan vi kan hjelpe til.
Fyll ut skjemaet så kontakter vi deg. Se hvordan vi behandler personopplysninger.