Personalisering som driver for lojalitet og vekst
Onsdag 2. april kl. 08:00–11:00
Fra frokostseminar 2. april 2025
Hvordan skape meningsfulle dialogprogrammer
Takk for en inspirerende morgen med samtaler om personalisering, mulighetene i AI, personvern og hvordan skape bedre kundeopplevelser. En stor takk til Rasmus og våre paneldeltakere, Didrik og Therese, for verdifulle erfaringer, og til vår samarbeidspartner Agillic for spennende innsikt.
Foredragsholdere
Hvordan skape meningsfulle dialogprogrammer
Takk for en inspirerende morgen med samtaler om personalisering, mulighetene i AI, personvern og hvordan skape bedre kundeopplevelser. En stor takk til Rasmus og våre paneldeltakere, Didrik og Therese, for verdifulle erfaringer, og til vår samarbeidspartner Agillic for spennende innsikt.
Få tilsendt presentasjonene
Fyll ut skjemaet nedenfor, og vi sender deg presentasjonene så snart som mulig. Husk å melde deg på nyhetsbrevet, så går du ikke glipp av neste seminar.
Foredragsholder: Forfatter og markedsføringsekspert, Rasmus Houlind
Hvordan skape meningsfulle dialogprogrammer
Vi inviterer til et inspirerende frokostseminar i samarbeid mellom Agillic og Cognito. Du vil få høre mer om hvordan du kan bruke personalisering for å skape bedre kundeopplevelser og økt lojalitet. Personalisering er en av de største trendene, og i følge McKinsey forventer 71 % personalisert kommunikasjon. Med praktiske eksempler fra Norden viser vi hvordan du kan utvikle effektive dialogprogrammer som gir resultater.
Program
Onsdag 2. april
08:00 – 08:30: Mingling og frokost
08:30 – 08:45: Velkommen og introduksjon
08:45 – 09:15: Personalisering i praksis: Hvordan bygge et dialogprogram som engasjerer
Ved Rasmus Houlind
Fokus på hvordan man kan bruke data for å tilpasse budskap og timing til kundenes behov.
09:15 – 09:45: Hvordan AI kan hjelpe deg å skape personalisert kommunikasjon
Ved Rasmus Houlind
Hvordan AI kan hjelpe deg å skape personaliserte opplevelser i stor skala – uten overtidsarbeid
09:45 – 10:00: Pause
10:00 – 10:20: Hvordan balansere personalisering og personvern
Ved Wenche Leithe
Hvordan man kan oppnå personalisering uten å krenke personvernet.
10:20 – 10:45: Paneldiskusjon. Hvordan få til personalisering i praksis
Didrik Thon Hagen, Marketing Manager, Moccamaster Nordic
Therese Aagaard, Leder Kundeutvikling og Lojalitet, Bertel O. Steen
10:45 – 11:00: Spørsmål og avslutning
Tid og sted
Sted: Sentralen, Øvre Slottsgate 3
Dato og tid: Onsdag 2. april kl. 08:00 – 11:00 seminaret starter 08.30. Det serveres en lett frokost fra kl 08.00.
Seminaret er gratis
NB: Påmeldingen er bindende og antall plasser er begrenset
Påmelding
Ved påmelding aksepterer du at Agillic og Cognito kan kontakte deg. Samtykket kan til enhver tid trekkes tilbake.