Cognito er partner med Agillic i Norge!

For et teknologisk drevet marketing­byrå som oss, er det naturlig å kunne tilby et spekter av løsninger for våre kunder, alt fra det helt enkle til omnikanal-løsninger.

Vi er stolte over at Dugnadshelt valgte å la oss og Agillic sette opp den tekniske løsningen som Dugnadshelt Marketing Automation baserer seg på!

Dugnadshelt har laget en dugnadsportal som gjør det enklere for deg som lagleder å samle inn mer penger til ditt lag gjennom digital dugnad.

Med Agillic kan du utføre personifisert kommunikasjon på tvers av kanaler fra ett enkelt grensesnitt. Unikt for Agillic er den fleksible kunde­sentriske data­strukturen og funksjonaliteten til å gjenbruke innhold og meldinger på tvers av kanaler, og tilpasse det til å passe hver enkelt kunde uavhengig av individuelle preferanser og til og med språk.

Dette lar deg automatisere og utføre kommunikasjon på tvers av inngående og utgående kanaler samtidig som meldings­konsistensen opprett­holdes. Med et bruker­vennlig og intuitivt bruker­grensesnitt får markeds­førere mulighet til å levere kreativ, over­bevisende og verdi­skapende kommunikasjon på en kostnads­effektiv måte.

For godt til å være sant?

Fyll ut skjemaet så kontakter vi deg for en demo.

  • Hidden
  • Hidden
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Hva er forskjellen på de forskjellige systemer?

Enkeltkanal – illustrasjon

Enkeltkanal

Kundene opplever å kommunisere med merkevaren din i bare én kanal, for eksempel e-post.

Krysskanal – illustrasjon

Krysskanal

Kundene dine opplever økt grad av konsistens på tvers av kanalene siden data fra de ulike kanalene utveksles. Imidlertid er data fortsatt ikke nødvendigvis sentrert rundt kunden.

Multikanal

Multikanal

Kundene dine opplever kommunikasjon i flere og usammenhengende kanaler som opptrer uavhengig av hverandre. Dette kan være e-post, SMS og app-push. Kanaler er siloer, og det er ingen datautveksling mellom kanalene.

Omnikanal

Omnikanal

Kundene dine opplever sømløs og personlig kommunikasjon på tvers av kanaler. Data er organisert rundt kunden, og selve organisasjonen er kundesentrert.