Ditt viktigste verktøy
Et godt CRM-system utvikler seg raskt til å bli en grunnmur i selskapet ditt. Bruker du det på riktig måte får du …
- Full kontroll over kunderelasjoner
- Hjelp til salg- og markedsstrategi
- Support-løsninger
- Tilgang på analyser
- Fornøyde kunder
Den undervurderte e-posten
I de fleste kanaler er du nødt til å jobbe for å oppnå oppmerksomhet og kontakt. Et godt CRM-system kan gi deg en inngangsport rett inn til de du vil nå – Og de har til og med bedt om det. Det bør du utnytte. E-post er nemlig en av, om ikke den beste og viktigste kanalen du kan ha.
Med god Marketing Automation vil du få muligheten til å sende automatisert kommunikasjon, med personalisert innhold, til rett tid, basert på deres atferd, valgte triggere eller sted i kjøpsprosessen.
Perfekt timet markedsføring – rett i lomma til kunden. Bevarer du relevant dialog med kundene dine, vil du fort se at de bevarer kundeforholdet med deg.
Dette er viktig for oss når vi jobber med CRM og dialog
Tilpasset dine behov – Det finnes mange (mange!) løsninger der ute. Enkle og kompliserte, billige og dyre. Vi hjelper deg velge rett løsning til dine behov og din lommebok.
Meningsfylt innhold – Vi skal ikke sende en e-post bare fordi vi har muligheten. Den skal alltid ha en verdi for mottakeren. Sånn tar vi vare på interessen deres.
Automatiser det som bør automatiseres – Det sparer deg for mye tid og stress. Realiteten i dag er at en datamaskin er flinkere enn deg på mye. Jo mer du automatiserer, desto mer tid får du til å bruke på å skape en enda bedre tjeneste eller produkt.
Ønsker du å vite mer om hvordan vi kan hjelpe deg med CRM og kundedialog?
La oss ta en kaffe og en hyggelig prat, så tar vi det derfra. Ingen forpliktelser, selvsagt.