Kunde:
Moccamaster
Bransje:
Forbrukerelektronikk
Start:
2012
Hvordan finne andres kunder?
En Moccamaster er laget for å vare. Den trakter kaffe med samme høye kvalitet, dag etter dag, år etter år. Dermed har de også et kundeforhold som varer lenge. Men, de har én utfordring: Produktet deres selges hovedsakelig av andre. Hvordan skal man da lage et dialogprogram? Løsningen var et enkelt budskap.
Dette gjør vi:
- Rådgivning og prosjektledelse
- Dialog og CRM
- Tilpassing av innhold
Meld deg på nyhetsbrev, få 5 år ekstra garanti
Ved å gi Moccamaster tillatelse til å sende de e-post, får altså kunder hele 10 års garanti på sin kaffetrakter. Sånn får Moccamaster mulighet til å ta direkte kontakt med sluttkundene sine og fornøyde kunder får både inspirasjon, rensevarslinger og forlenget garanti.
I tillegg bruker kundeservice systemet som supportsystem når kunder reklamerer på en kaffetrakter, for med flere millioner solgte traktere er enkelte feil uunngåelig. CRM- og markedsavdelingen bruker det til å kommunisere med eierne av en Moccamaster i Norge, Sverige, Danmark og Finland.
Skreddersydd, men fleksibel Marketing Automation
Vi har utviklet konseptet, satt opp CRM-installasjonen og håndterer alle utsendelser. I dette oppsettet har hvert av de fire landene sine kunder i egne lister, mens malverket er likt. Det er lagt opp et kommunikasjonsløp med automatiserte e-poster, mulighet for å abonnere på månedlige påminnelser for rensing av kaffetrakteren, et eget B2B-løp, og oppsett av funksjonalitet for second-hand garantiregistrering. I tillegg har vi flere nye prosjekter på gang.
Vi takker for over 10 fine år med god kaffe og godt samarbeid, og vi gleder oss til fortsettelsen.
Lyst til å nå nye høyder?
Det vil vi også. La oss ta en prat, eller et møte, for å finne ut hvordan vi kan hjelpe til.
Fyll ut skjemaet så kontakter vi deg. Se hvordan vi behandler personopplysninger.