Moccamaster

Kunde:
Moccamaster

Bransje:
Forbruker­elektronikk

Start:
2012

Hvordan finne andres kunder?

En Moccamaster er laget for å vare. Den trakter kaffe med samme høye kvalitet, dag etter dag, år etter år. Dermed har de også et kundeforhold som varer lenge. Men, de har én utfordring: Produktet deres selges hovedsakelig av andre. Hvordan skal man da lage et dialogprogram? Løsningen var et enkelt budskap.

Dette gjør vi:

  • Rådgivning og prosjekt­ledelse
  • Dialog og CRM
  • Tilpassing av innhold
Moccamaster

Meld deg på nyhetsbrev, få 5 år ekstra garanti

Ved å gi Moccamaster tillatelse til å sende de e-post, får altså kunder hele 10 års garanti på sin kaffetrakter. Sånn får Moccamaster mulighet til å ta direkte kontakt med sluttkundene sine og fornøyde kunder får både inspirasjon, rensevarslinger og forlenget garanti.

I tillegg bruker kundeservice systemet som supportsystem når kunder reklamerer på en kaffetrakter, for med flere millioner solgte traktere er enkelte feil uunngåelig. CRM- og markedsavdelingen bruker det til å kommunisere med eierne av en Moccamaster i Norge, Sverige, Danmark og Finland.

Skreddersydd, men fleksibel Marketing Automation

Vi har utviklet konseptet, satt opp CRM-installasjonen og håndterer alle utsendelser. I dette oppsettet har hvert av de fire landene sine kunder i egne lister, mens malverket er likt. Det er lagt opp et kommunikasjonsløp med automatiserte e-poster, mulighet for å abonnere på månedlige påminnelser for rensing av kaffetrakteren, et eget B2B-løp, og oppsett av funksjonalitet for second-hand garantiregistrering. I tillegg har vi flere nye prosjekter på gang.

Vi takker for over 10 fine år med god kaffe og godt samarbeid, og vi gleder oss til fortsettelsen.

Doble din garanti til 10 år

Lyst til å nå nye høyder?

Det vil vi også. La oss ta en prat, eller et møte, for å finne ut hvordan vi kan hjelpe til.

  • Hidden
  • Hidden
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Fyll ut skjemaet så kontakter vi deg. Se hvordan vi behandler personopplysninger.