AI og maskinlæring

Datatrics øker rekkevidden, konverteringen, kundelojalitet og engasjement.

Datatrics er en online-plattform der vi samler alle dataene dine ved å tilkoble alle interne datakilder, for eksempel CRM-systemet, e-postverktøyet, sosiale kanaler med flere. Foruten de interne datakildene, legger Datatrics til eksterne datakilder som demografiske data, værmeldinger og trafikkinformasjon. Dette gjør det mulig for Datatrics-plattformen å lage 360-graders kundeprofiler.

Basert på disse kundeprofilene, kan du målrette budskapet til kundene dine med relevant innhold i deres kundereise. Du kan levere personlig innhold og produkter til hver unike besøkende. Det dynamiske innholdet kan brukes på nettstedet ditt, i e-poster og i reklame. Ved å være mer relevant, vil Datatrics øke rekkevidden, konverteringen, kundelojaliteten og engasjementet hos dine kunder.

Koble til over 160 kanaler og applikasjoner med et enkelt klikk Datatrics er en online-plattform der interne datakilder (som trafikk på web-siden, CRM,  ERP, e-post, social) og eksterne datakilder (som demografiske data, vær- og trafikkinformasjon) blir samlet for å lage 360 graders kundeprofiler. Med denne 360 graders kundeprofilen blir man relevant i alle berøringspunkter under kundereisen.

Datatrics har som misjon å endre hele det digitale prediktive Marketing-landskapet, gjennom å bruke maskinlæring og algoritmer for å utnytte verdien av data, gjøre det enkelt å koble til datakilder, samt gjøre løsningene brukervennlige og tilgjengelige. Datatrics’ løsning integreres med de fleste andre systemer og plattformer, og kommer som standard med mer enn 160 ferdige koblinger til andre applikasjoner og kanaler, og krever ingen utskiftning av teknologi.

Datatrics hjelper deg å identifisere look-alikes basert på analyse av dine kunder. Smart integrasjon av alle tilgjengelige data gjør det mulig å matche nye kunder til publikum (audience) som kan påvirkes som dine kunder. Du kan enkelt forutsi hvor de er i kjøpsfasen, deres kundetype og tilpasse budskapet. Det dynamiske innholdet kan brukes på nettstedet ditt, i e-post og i reklame. Ved å være mer relevant, øker Datatrics rekkevidden, konverteringen, kundelojaliteten og engasjementet, slik at hver online-opplevelse blir unik og individuell.

Kundedataplattform for markedsførere basert på AI-teknologi

Lag personlige kundereiser på tvers av alle kanaler

Datatrics er en online-plattform der vi samler dataene dine ved å tilkoble alle interne datakilder, for eksempel CRM-systemet, e-postverktøyet, sosiale kanaler med flere. Foruten de interne datakildene, legger Datatrics til eksterne datakilder som demografiske data, værmeldinger og trafikkinformasjon. Dette gjør det mulig for Datatrics-plattformen å lage 360-graders kundeprofiler.

Basert på disse kundeprofilene, kan du målrette budskapet til kundene dine med relevant innhold i deres kundereise. Du kan levere personlig innhold og produkter til hver unike besøkende. Det dynamiske innholdet kan brukes på nettstedet ditt, i e-poster og i reklame. Ved å være mer relevant, vil Datatrics øke rekkevidden, konverteringen, kundelojaliteten og engasjementet hos dine kunder.

Hvorfor velge Datatrics?

Datatrics er en plug and play-løsning for prediktiv markedsføring

Datadrevne kundereiser

Datatrics gjør hele kundereisen datadrevet. I stedet for mange siloer med data, lagres alle dataene dine i en enkelt Data Management Platform.

Verktøy for prediktiv markedsføring

Datatrics er et prediktivt markedsføringsverktøy. På toppen av din egen statiske virksomhetsavgjørelse, våre smarte selvlæringsalgoritmer forutsier kundeoppførsel.

Plug and play-løsning

Datatrics er en plug and play-løsning. Kanaler kan legges til med et enkelt klikk. Det krever ingen lang og dyr implementering.

Maskinlæring rett ut av boksen

Når du begynner å bruke Datatrics, lærer den automatisk, og plattformen blir smartere hele tiden. Du trenger ikke å ansette dyre data scientists for å gjøre jobben.

Enkel tilpasning av kundereisene

Datatrics gjør det morsomt å lage personaliserte kundereiser som leverer relevant innhold til hver unike besøkende, i alle dine kanaler.

Innebygget rammeverk for å overtale kundene

Datatrics bruker et innebygd rammeverk basert på Cialdinis 6 prinsipper for å drive påvirkning, for automatisk å lage enda mer overbevisende innhold som øker konverteringen.

Ønsker du å vite mer?

Fyll ut skjemaet så kontakter vi deg for et møte.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.